niedziela, 16 listopada 2014

Tolerancja

Hejka, jest to mój pierwszy post! Nie będę na razie o sobie opowiadała na to przyjdzie czas. Skupie się dzisiaj na ważnym temacie. Tolerancja, tak właśnie chodzi o tolerancje. Coraz częściej spotykamy się z jej brakiem. Każdemu coś się nie podoba dlatego bo mamy różne charaktery,ale nie powinniśmy innych ranić. Każdego z nas spotkała kiedyś jakaś nie przyjemność związana z krytyką albo z czymś podobnego do braku tolerancji. Czujemy się wtedy okropnie, jest nam źle i mamy chwile załamania. Najczęściej sprawą powodującą brak tolerancji to: orientacja,otyłość,choroby,które powodują zmiany naszego ciała lub zaburzenia psychiczne,alkoholizmu,kłamstwa,zdrady. Jest jeszcze wiele innych przypadków,ale wypisałam chyba najczęstsze powody. Jestem zdania,że słuszne jest nie tolerowanie kłamstwa,chamstwa czy przeklinania albo zdrady bo to jest złe lecz nigdy nie powinniśmy być nie mili dla osób o innej orientacji. To nie nasza sprawa kto z kim jest związku, nie ważne czy to jest kobieta z kobietą lub mężczyzna z mężczyzną. Oni nie są inni, oni mają prawo do miłości. Jeżeli nie wtrącają się do naszego życia jest wszystko w porządku. Każdy z nas powinien znaleźć w sobie choć odrobinę dobra. Nie rańmy, nie obrażajmy bądźmy tolerancyjnymi osobami!

Oki to by było na tyle! Od razy mówię,że to co ja tutaj napisałam jest tylko moim zdaniem i nie musicie z tym się zgadzać. Pozdrawiam! :)

Brak komentarzy: